Alla inlägg under september 2012

Av olivia - 29 september 2012 14:30

heeeej sitter i sängen just nu:)

min kusin är här och leker med min lillsyrra:)

mamma är och handlar och pappa är och jobbar så här sitter jag helt ensam....men det är ju rätt skönt...måste nog hjälpa mammaoch förbereda när hon kommer hem ska ha gäster i kväll........det ska bl såååå kul ska få present då...asså försenad födelsedags present:)

ÄLSKAR PRESENTER.....ja det kan man säga att ja gör:)

så jag längtar till de kommer men innan de kommer så är det inte så roligt sååååååå mycket saker att förbereda....men ja ja får se det positiva med det hela.........och det är att när de kommer blir det KUL!!!!!!!!!

ses hej då kramis från mig

Av olivia - 29 september 2012 07:35

Heeeeeeej har läst lite bloggar:D

Åhhhhhhh när det är skola skulle man kunna sova hur länge som häst men när det är helg och man får sova lite  längre så går det inte......alltid...som idag!!!!!!!!!

Blir trött på saker i bland...

Men ja ja.....ses kramis från mig:D:D:D

Av olivia - 28 september 2012 18:09

Heeeeeeej sitter framför dtaorn just nu....ska mysa loss med pappa och lillsyrran jätte snart!!!!!:)

mamma är inte hemma i dag är med sina kompisar........men i alla fall idag blir det HAMBURGARE till middag......framför TVn och kollar på något bra har inte riktigt bestämt vad...........

men i alla fall.......kanske bloggar lite senare om vad det blev för program och lite annat....men ja ja måste gå nu

ses kramis


           //Olivia

Av olivia - 28 september 2012 08:08

Heeeeeeeeeej är på väg mot skolan nu:D

Hoppas det blir en lugn dag är såååååå trött.......

Ses bye:D

mys

Av olivia - 27 september 2012 20:13

Heej sitter i soffan och myser med lillasyster Amanda och en till:D

kommer nog inte mer inlägg i dag så natti natti:D

Kramis Olivia:D

Av olivia - 27 september 2012 14:23

Yeppey nuuu är skolan slut!!!!!!


Kommer mer inläg se ...i hope

Av olivia - 27 september 2012 13:08

Heeej just nu sitter jag och har WS:D vi sitter ett helt gäng på 6 kloka pers.....eller ja det är inte någon som är särskilt klok.....men vi fixar läxan bra ändå.....kram:D

Av olivia - 27 september 2012 11:31

Heeeeeej har precis ätit....

Ja idag var väl inte den godaste maten, det var köttfärslimpa...asså i vanliga fall brukar det vara helt ok men idag, här i skolan så smakade den ärligt talat skit...ja med andra ord den var inte god.......

men ja ja det går ju inte att göra något åt det nu..fast det skulle det inte innan heller men vi ses kanske kan lägga in något klipp från teorin senare i dag......så håll ögonen öppna


Bye:D

Presentation


Detta är jag:
Namn:Olivia
Intresse:
fotgrafera, rida och några andra saker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards