Alla inlägg under oktober 2012

Av olivia - 31 oktober 2012 19:14

heeej:)

kom hem från stallet för typ en kvat sen. Har precis dushat nu kollar jag på Djurakten, vi ska snart äta blir nog korv strogganoff eller pasta med någon gryta, det ska bli såååååååå gott!!! det blev tyvärr inga bra bilder när jag red så det får vi hoppa över:( kanske bloggar innan jag går och lägger mig men jag lovar inget.

ses kramis!!!

Av olivia - 31 oktober 2012 15:13

Heeeej:)
Nu ska jag äta mellis och sen bär det av till stalet, idag är det på ystad som gäller:) sen blir det nog inte att jag ska till stallet före lördag då ska jag till tjejen. Fast det ska bli roligare sen på tisdag när jag ska till tjejen för då är jojjo där:) som ni kanske vet så är hon ju utomlands ich jag saknar henne såååå mycket.
kommer kanske bilder sen på idag när jag har ridit
Ses bye!!!

Av olivia - 31 oktober 2012 12:02

Hej:)

här kommer lite bilder sen i går både från min kusins häst och från Tjejen.

det blev inte så bra bilder när vi red eftersom det var mörkt så jag tog inte med dem


här kommer det några bilder på Lady inte lady hos Emma utan min kusins häst.

om ni vill se fler bilder gå in på denna länken:  http://juliaanderssn.blogg.se/

ses bye!!!

Av olivia - 30 oktober 2012 15:46

Heeej!!!
Kom precis hem från stallet, inte ifrån tjejen och inte ifrån ystad utan från stallet där min kusin har sin häst. Vi ska snart åka till Tjejen då ska min kusin Julia följa med dit. Här kommer några bilder sen i lördags:) såååå söta katter asså!!! Kommer nårra bilder på marwin också:)
Ses bye!!!

Av olivia - 29 oktober 2012 08:36

God morron har rara här har sminkat varandra..jag blev inte så bra men jaja dey va rara man kan inte förvänta sig för mycket...hihi:) sitter och sprlar howrse. Här kommer bilder på mig och rara:)
Ses bye!!!

Av olivia - 28 oktober 2012 19:26

Heeeej:)sitter i soffan hos mormor och bara precis pratar lite:) faktiskt rätt trevligt. I morgon ska jag va med rara (Rakel) på kvällen ska Amanda och Siri (Amandas kompis) då ska rara och jag följa med och vi kanske får rida...hoppas det:)
Ses bye:)

Av olivia - 28 oktober 2012 15:17

Heeeej:) här kommer det bilder sen i går när jag va i stallet och hur jag ser ut...ska till mormor och fira henne dennq gången bara familjen och kusinerna:) så det ska bli kul;) skriver nog mer sen men det är inte säkert...
Ses bye;)
Blev vist två hundar också:) valpen somm sitter i en manns knä heter Ally och hunden som ligger på mattan heter Mindy :)
Ses kramis <3

Av olivia - 28 oktober 2012 10:35

Heeeeeeej:) sitter i soffan och läser tidning.
Idag händer inget speciellt men i morgon så kommer rara hit och Amandas kompis Siri :) Amanda och Siri ska rida och det ska kanske jag och rara också...vi får se helt enkelt lägger ut lite bilder sen från i går när jag va hos Tjejen:)
Ses bye!!!

Presentation


Detta är jag:
Namn:Olivia
Intresse:
fotgrafera, rida och några andra saker

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards